Valggaveshop lader dine medarbejdere vælge årets julegaver
Over 200 firmajulegaver samlet i 5 forskellige prisgrupper.
Over 200 firmajulegaver samlet i 5 forskellige prisgrupper.
Må vi foreslå Y-designs VALGGAVESHOP. Her har vi gjort det nemt for dig og lavet en shop, hvor medarbejderne selv vælger gave, så alle med garanti bliver glade. Hvad enten i er 20 eller 1000 så kan i få vores skræddersyet valgshop til alle jeres ansatte. I kan enten vælge vores standardshop med et bredt udvalg af gaver i hver priskategori, eller i kan udvælge de produkter, I synes, jeres medarbejdere skal have valget mellem.
Hvis i tidligere har modtaget firmajulegaver fra os, kan i logge ind med jeres admin login. Derindefra kan i bestille en ny julegaveshop.
Gaver til 300 kr. ekskl. moms
Vejl. salgspris op til kr. 1.400,00
Gaver til 400 kr. ekskl. moms
Vejl. salgspris op til kr. 1.899,00
Gaver til 560 kr. ekskl. moms
Vejl. salgspris op til kr. 2.495,00
Gaver til 720 kr. ekskl. moms
Vejl. salgspris op til kr. 3198,00
Gaver til 1040 kr. ekskl. moms
Vejl. salgspris op til kr. 4.499,00
Vælg en standard gaveshop eller kontakt os og få designet en unik gaveshop, hvor du selv bestemmer, hvilke firmajulegaver jeres gaveshop skal indeholde.
Du modtager et link samt et sæt af koder, som I skal bruge til at vælge årets firmajulegave.
Efter den valgte deadline er overskredet, modtager du en oversigt over de valgte firmajulegaver, så du kan se, hvilke gaver medarbejderne har valgt.
De valgte firmajulegaver bliver leveret til jeres virksomhed, så de kan blive delt ud til medarbejderne.
Det er rigtig svært at vælge, hvilke julegaver man skal købe til sine ansatte. Der er både tykke og tynde, høje og lave, til kvinder og til mænd, og en helt masse at tage højde for, når den perfekte gave skal findes.
En opgørelse fra dba.dk viser faktisk, at antallet af varer til salg inden for typiske julegavekategorier næsten er fordoblet fra 9.262 varer mellem den 23. og 24. december til 18.118 varer de to efterfølgende juledage. Det er en stigning på 96 procent. Det er jo et klart udtryk for, at mange ikke kan bruge den julegave, de har fået, og derfor forsøger at sælge den igen. Det er et senarie, man helst ikke vil ende i, da julegaven jo er ment som en tak for de ansattes gode indsats og en påskønnelse af medarbejderen.
Hos os er du altid sikker på kyndig vejledning. Vi har de helt store brands og besidder mange års erfaring i at udvælge de helt rigtige julegaver til dine medarbejdere. Hvis du har et helt specielt ønske, vil vi gå gennem ild og vand for at opfylde det. Vi hjælper dig igennem hele processen og gør det nemt for dig. Du skal sådan set blot informere os om antallet af medarbejdere, hvornår du vil have shoppen åben, og hvornår du vil have det leveret, så laver vi koder til alle dine medarbejdere og gør det hele klar til den aftalte dato. Det er nemt for dig, og alle dine medarbejderne bliver glade for julegaven, de jo selv har valgt.
Hvis du vil undgå, at dine ansatte skal betale skat af de firmagaver, du giver dem, er det vigtigt at kende reglerne. Skat har lavet regler specielt for firmajulegaver, som du kan læse alt om på skat’s hjemmeside. Alle priser nedenunder er inkl. moms.
På et år må en medarbejder højest modtage for 1.300 kr. i firmagaver uden at betale skat. Hvis du ikke giver andre firmagaver i løbet af året ud over firmajulegaven, så kan du give en firmajulegave til 1.300 kr. uden at betale skat. Hvis du derimod giver andre firmagaver i løbet af året, så er grænsen på 900 kr. Det kan du altid give, uden at dine ansatte bliver beskattet. Vær dog opmærksom på, at beløbet ikke er per arbejdsgiver men derimod per medarbejder.
Hvis du vælger at give kontanter eller gavekort, som kan veksles til kontanter, skal der altid betales skat, uanset beløbet størrelse.
Der må godt gives et gavekort til en valggaveshop, hvis følgende ting er opfyldt.
Dermed kan du altså trygt anvende vores valggaveshop til årets julegaver.
Leveringstidspunktet for gaverne afhænger af, hvor lang tid I vil give de ansatte at vælge gave i – der anbefales 7-10 dage. Vi arbejder ud fra følgende intervaller:
Medarbejdernes deadline for gavevalg | Levering |
25. oktober | Senest 14. november (uge 46) |
1. november | Senest 21. november (uge 47) |
8. november | Senest 28. november (uge 48) |
15. november | Senest 5. december (uge 49) |
22. november | Senest 12. december (uge 50) |
29. november | Senest 19. december (uge 51) |
26. december | Senest 16. januar (uge 3) |
30. december | Senest 23. januar (uge 4) |
Lad os tale om, hvad der skal til, så du får glade medarbejdere!
Hos Y-design er du altid velkommen til at tage kontakt.
Vi hjælper gerne med stort såvel som småt.
Vi besvarer din henvendelse inden for 2 arbejdsdage.